گزارش روز؛ ۶ تمدید قرارداد مهم برای رئیس آینده بارسلونا

گزارش روز؛ ۶ تمدید قرارداد مهم برای رئیس آینده بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی – انتخابات بارسلونا در پیش است و مدیر جدید این تیم کارهای مهمی پیش رو خواهد داشت. مهم‌ترین کار مدیر جدید اما تمدید قرارداد بازیکنان این تیم است که می‌تواند چالشی جدی برای او باشد. این تمدیدها می‌توانند آینده بارسلونا را بسازند یا خراب کنند.

به گزارش فوتبالی، مسی اولین و مهم‌ترین اولویت بارسلونا برای تمدید قرارداد است. اگر او با بارسلونا تمدید کند مربی فصل بعد یعنی خود کومان خیال راحتی خواهد داشت. حقوق بالای مسی مهم ترین چالش برای رئیس جدید بارسلونا است. رئیسی که به زودی انتخاب می‌شود.

آنسو فاتی دومین تمدیدی مهم برای بارسلوناست که قراردادش تا ۲۰۲۴ اعتبار دارد. باشگاه می‌گوید این قرارداد تا ۲۰۲۴ به طرز خودکار تمدید می‌شود اما مدیر برنامه فاتی آن را قبول ندارد. اگر لاپورتا برنده انتخابات شود به دلیل روابط خوبش با مندز که مدیر برنامه فاتی است، این بازیکن برای مدت‌ها در بارسا می‌ماند.

رونالد آرائوخو بخشی از پروژه تغییر نسل بارسلوناست. قرارداد او تا ۲۰۲۳ اعتبار دارد اما باید دید مدیر جدید می تواند او را در بلندمدت برای بارسلونا حفظ کند.

عثمان دمبله و پدری ۲ بازیکن مهم بارسلونا برای یورش بردن به سمت دروازه حریفان باشند. پدری ۱۸ ساله آن قدر خوب بوده که برخی می‌گویند او ستاره خواهد شد. برای این کار اما باید قراردادش که تا ۲۰۲۲ اعتبار دارد را تمدید کند. دمبله هم که از زمان حضور کومان کم و بیش تاثیرگذار ظاهر شده قراردادش تا ۲۰۲۲ اعتبار دارد.

در نهایت آخرین تمدید مهم برای بارسلونا سرخی روبرتو است که در آستانه جدایی از بارسلونا بود. او ۸ فصل است در کاتالونیا حضور دارد و ادامه حضورش می‌تواند او را به کاپیتان سال‌های آینده تبدیل کند.

1101