مارتینز: ماجرای مذاکره با بارسا مربوط به گذشته است؛ آینده من در اینتر رقم می‌خورد

مارتینز: ماجرای مذاکره با بارسا مربوط به گذشته است؛ آینده من در اینتر رقم می‌خورد

پایگاه خبری فوتبالی – لوتارو مارتینز، مهاجم تیم اینتر در جدیدترین گفت و گوی خود درباره مذاکره با بارسلونا و شرایط فعلی اینتر در راه کسب قهرمانی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مارتینز در گفت و گو با گازتا گفته: صحیح است که من با بارسلونا مذاکره کردم. با کونته شفاف بودم به او گفتم تنها به اینتر فکر می‌کنم و این مسائل روی من تاثیر ندارد. هرچند که تمام این مسائل مربوط به گذشته است و قرار است به زودی با اینتر قرارداد امضا کنم. نمی دانم چه زمانی رسما از باشگاه اطلاع رسانی می‌شود. تا آن زمان من بازی می‌کنم. آینده‌ام اینجاست و خودم را برای مدت‌ها در شهر میلان می‌بینم. همه چیز را در این شهر دوست دارم. غذا، هواداران و تیم. حس من کاملا مثبت است.

مارتینز در ادامه درباره شانس قهرمانی اینتر گفت: مدعی قهرمانی عبارت مورد علاقه من نیست اما ما در صدر جدول قرار داریم که این مسئله باعث انرژی مثبت برای ما می‌شود. هرگز چنین اختلافی با رده دوم را نداشیتم. اتفاقی نیست. نتیجه کاری است که مربیان انجام می‌دهند. با کونته تیم متفاوتی شده‌ایم. با اتحادی بیشتر. زمانی که از لیگ قهرمانان حذف شدیم همه چیز برای ما متفاوت شد. آن قدر ناراحت بودیم که قهرمانی در سری آ مهم‌ترین هدف‌مان شد.
1101