سوژه روز؛ هدیه لوکا مودریچ به شهر برگامو

سوژه روز؛ هدیه لوکا مودریچ به شهر برگامو

پایگاه خبری فوتبالی – مودریچ با یادی از اولین جایزه‌ شخصی‌اش در فوتبال، به اتحادیه فوتبال شهر برگامو یک هدیه اهدا کرد.

به گزارش فوتبالی، لوکا مودریچ در جریان آخرین سفر به همراه تیم رئال مادرید برای دیدار مقابل آتالانتا یکی از مهم‌ترین خاطراتش را زنده کرد. او پیش از قهرمانی ۴ باره در لیگ قهرمانان اروپا، دریافت توپ طلا و نایب قهرمانی در جام جهانی توانسته یک جایزه انفرادی مهم را در برگامو برنده شود.

در جریان یک تورنمنت مربوط به بازیکنان تیم‌های پایه در شهر‌های ایتالیا، مودریچ ۱۲ ساله توانست  به همراه تیمش قهرمان شود و خودش هم جایزه بهترین بازیکن را بگیرد.

مارکو مارکزی در این رابطه گفته: در سال ۱۹۹۷، تیم ما بازی‌های بسیار خوبی انجام داد و سوم شد. ما در آن دوره در نیمه نهایی توسط تیم زادار و لوکا مودریچ حذف شدیم. لوکا عالی بازی کرد و به طور اتفاقی به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب نشد.

مودریچ پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال  علاوه بر کمک مالی به اتحادیه ایماکوتالا آلزانو، چند جفت کفش هم اهدا کرد. او پس از سال‌ها این هفته به برگامو برگشت. پس از ۲۴ سال. او یک لباس رئال مادرید را امضا و به اتحادیه فوتبال این شهر اهدا کرد.

روی این پیراهن در کنار امضا نوشته شده: «برای دوستانم در  ایماکولاتا لومباردو به مناسبت ۱۰۰ سالگی‌شان. با یاد اولین جام و افتخار شخصی‌ام».

1101