احمدی: جدایی خطیبی شوکه‌کننده بود/ نساجی تیم نیم‌فصل اول نیست

احمدی: جدایی خطیبی شوکه‌کننده بود/ نساجی تیم نیم‌فصل اول نیست

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:‌ نساجی با تیم نیم فصل اول فاصله دارد و بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مصطفی احمدی در ارتباط با وضعیت فعلی آلومینیوم اراک و جدایی رسول خطیبی از این تیم گفت: رفتن آقای خطیبی برای ما شوکه‌کننده بود ولی به‌هر حال این تصمیمی بود که ایشان گرفت و باشگاه هم با جدایی این مربی موافقت کرد. ما تمرینات را زیر نظر کادر فنی دنبال می‌کنیم تا آماده بازی با نساجی شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا خرمزی جانشین مناسبی برای رسول خطیبی است؟» عنوان کرد: من یک بازیکن هستم و نمی‌توانم در خصوص این چیزها صحبت کنم. این مسائل به باشگاه مربوط می‌شود، وظیفه من این است که تمرین کنم و در زمین مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشم. مطمئنا هدف همه بازیکنان این است که روند خوبی که در نیم فصل اول داشتیم را ادامه داده و باعث خوشحالی هواداران آلومینیوم اراک شویم.

احمدی با بیان اینکه تیمش در بازی با نساجی کار سختی در پیش خواهد داشت، تصریح کرد: مطمئنا نتیجه گرفتن در نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شود و باید با تمرکز بیشتری بازی کنیم تا اشتباهات کمتری داشته باشیم. نساجی دیگر تیم نیم‌فصل اول نیست و ما قطعا یک بازی سخت در پیش خواهیم داشت، در بازی رفت هم برابر این تیم شکست خوردیم ولی تلاش می‌کنیم تا آن باخت را جبران کنیم. نساجی با جذب چند بازیکن قطعا تبدیل به تیم قوی‌تری شده ولی تلاش می‌کنیم تا در این بازی نتیجه خوبی بگیریم.

4731