سرمربی تیم ملی بلژیک: هیچ مهاجمی مانند لوکاکو نیست

سرمربی تیم ملی بلژیک: هیچ مهاجمی مانند لوکاکو نیست

پایگاه خبری فوتبالی – روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک با تمجید از لوکاکو او را بازیکنی با پتانسیل بالا دانسته که همیشه توانایی‌های زیادی داشته است.

به گزارش فوتبالی، روملو لوکاکو هم اکنون در بهترین فرم خود قرار دارد و علاوه بر درخشش در اینتر، در دربی‌ها هم درخشش فراوانی داشته و گلزنی‌هایش باعث ضدرنشینی تیمش شده. مسئله‌ای که باعث شده سرمربی تیم ملی بلژیک او را تحسین کند.

سرمربی تیم ملی بلژیک در گفت و گو با گازتا دلو اسپورت درباره روملو لوکاکو گفته: مهاجمی کمی هستند که مانند او گلزنی کند. خلق کند و گل بزند. خلق کند و گل بزند و دائما خلق کند و گل بزند. او در بهترین زمان ممکن به شهر ملان رسید. او بازیکن کاملی شده و دلیل این مسئله کار زیر نظر آنتونیو کونته است. امروز در سن او، هیچ مهاجمی با توانایی‌های او وجود ندارد.

مارتینز اعلام کرده موفقیت‌های لوکاکو اتفاقی نبود و او همیشه پتانسیل تبدیل شدن به یک بازیکن تاثیرگذار را داشته. مارتینز می‌گوید: در گذشته، روملو همیشه پتانسیل تبدیل شدن به بازیکن فعلی در شهر میلان، یعنی بازیکنی که توانایی‌های زیادی داشته باشد را داشته. برای اولین بار در تاریخ بازیکنی توانسته ۵ گل متوالی در دربی‌ها به ثمر برساند. این اتفاق برای لوکاکو رخ داده و نمی تواند اتفاقی باشد.

1101