پافشاری سمیعی جواب داد/کارگزار تا نوروز به پرسپولیس پول می‌دهد

پافشاری سمیعی جواب داد/کارگزار تا نوروز به پرسپولیس پول می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی-  مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند که در روزهای پایانی سال بتوانند بخشی از بدهی بازیکنان و اعضای کادرفنی را پرداخت کنند و جلساتی در همین رابطه برگزار کردند که ظاهرا به توفیقات جدیدی هم دست پیدا کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، جعفر سمیعی از زمانی که سکان هدایت باشگاه پرسپولیس را در دست گرفت، جلسات زیادی را با آتیه داده‌پرداز برگزار کرد تا بتواند راه‌حلی برای توافقی جدید و تزریق پول به باشگاه ازطریق کارگزار پیدا کند، اما او در مقاطع حساس مختلفی مثل پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا و زمان سررسید پرداخت پول ماریو بودیمیر، نتوانست مدیران آتیه داده‌پرداز را مجاب کند که به باشگاه پولی بپردازند.

 آتیه‌ای‌ها اعتقاد داشتند که حسن‌نیت خود را به پرسپولیسی‌ها نشان داده‌اند و زمانی که بدهی به برانکو باشگاه را تهدید می‌کرد زودتر از موعد مقرر به حساب باشگاه پرسپولیس پول واریز کرده و تعهدات خود را عملیاتی کرده اند.

در حالی که روز پنجشنبه رسانه ها خبر از توافق جدید پرسپولیس با کارگزار خود دادند تا همکاری طرفین ادامه داشته باشد. شنیدن این موضوع کافی بود تا مشخص شود بالاخره پرسپولیسی‌ها برای دریافت پول از آتیه داده‌پرداز به نتیجه رسیده‌اند. 

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که بعد از جلسات طولانی، درنهایت طرفین به توافقاتی دست یافته و الحاقیه جدیدی را به امضا رسانده‌اند که براساس آن کارگزار متعهد شده تا پیش از پایان سال مبلغ قابل‌توجهی را به حساب باشگاه واریز کند تا مشکلات مالی آنها تا حد زیادی برطرف شود. 

پیش از این عنوان می‌شد که کارگزار برای پرداخت این پول شروطی برای باشگاه گذاشته که مهم‌ترین آن تمدید یکساله قرارداد و همچنین درآمدزایی بیشتر است اما این موضوع از سوی باشگاه پرسپولیس رد کرد و گفته می شود این توافق با فشار سمیعی و عقب کشیدن کارگزار صورت گرفته و پرداخت پول پیش از عید نوروز انجام خواهد شد.

7655