مورینیو: گرت بیل از همیشه خوشحال‌تر است

مورینیو: گرت بیل از همیشه خوشحال‌تر است

پایگاه خبری فوتبالی – ژوزه مورینیو در جدیدترین گفت و گوی خود درباره شرایط بی صحبت کرده و او را خوشحال‌تر از هر زمان دیگری می‌داند.

به گزارش فوتبالی، مورینیو گفته: بیل از همیشه خوشحال‌تر به نظر می‌رسد و انگار اعتماد به نفس بیشتری دارد. در تمرینات شما می‌توانید مشاهده کنید که اعتماد به نفس او بازگشته است. شما می‌توانستید این مسئله را از گلی که روز چهارشنبه به ثمر رساند مشاهده کنید. یک شوت با اعتماد به نفس بالا. بازیکنی با ترس و احساسات منفی هیچ‌وقت نمی‌تواند این گونه شوت‌ها را بزند و به توپ آن گونه ضربه بزند. فکر می‌کنم آن شوت معنای زیادی داشت. این مسئله در ارتباط با عضله و استفاده از آن مفید است. شما نیاز دارید در شرایط خوبی باشید و بیل هم در بهترین شرایط خود قرار دارد.

مورینیو در ادامه افزود: به بیل اعتماد داریم. به تجربه و آمارهایش اعتماد داریم. همه چیز در رابطه با او با شرکت دیگر بازیکنان رخ داده زیرا همه می‌خواهند او در بهترین شرایط باشد زیرا در انتها، بهترین فرم بازی او برای تاتنهام هم مفید است. بازی‌های مهمی در لیگ برتر در پیش داریم و هر دقیقه در لیگ اروپا اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل بازیکنی با کیفیت او می‌تواند به ما کمک کند.

1101