ادعای خبرورزشی؛ پرسپولیس مشتری مهدی قایدی است

ادعای خبرورزشی؛ پرسپولیس مشتری مهدی قایدی است

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه خبرورزشی ادعای بسیار قابل توجهی را درباره شماره 10 استقلال منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که گفته می‌شود مهدی قایدی از امروز در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد و شماره 10 استقلال هم دیشب در پستی اینستاگرامی روی علاقه‌اش به تیمش مانور کرده است، خبرورزشی تیتر یک شماره امروزش را به علاقه پرسپولیس به جذب این بازیکن اختصاص داده است.

به نوشته این روزنامه، چند دلیل وجود دارد که پرسپولیس دنبال شماره 10 استقلال باشد. اولین دلیل، تلافی کردن استقلالی شدن محمد نادری است. دلیل دوم به نارضایتی مهدی قایدی از شرایطش در استقلال اختصاص دارد. نبود مهاجم در پرسپولیس و نارضایتی یحیی از عملکرد مهاجمان فعلی‌اش در کنار آمار خوب قایدی جلوی پرسپولیس، دلایل دیگری است که از دید این روزنامه باعث شده پرسپولیس به دنبال شماره 10 استقلال باشد.

این روزنامه در انتهای گزارشش به این نکته اشاره کرده که اخبار اینچنینی با تکذیب طرفین روبه‌رو می‌شود اما معمولاً به واقعیت تبدیل خواهد شد.

توضیح فوتبالی: امروز یکی از روزنامه‌ها خبر داد که قایدی با مدیران باشگاه استقلال برای افزایش قراردادش به توافق رسیده و باید منتظر حضور او در تمرینات تیمش طی امروز و فردا باشیم. از طرف دیگر قایدی تا سال 1402 با استقلال قرارداد دارد و طبیعی است که باشگاه استقلال به همین راحتی رضایتنامه بازیکن کلیدی‌اش را صادر نکند. 

1984