تصویر ایکاردی با محفظه اکسیژن که هوادارانش را ترساند

تصویر ایکاردی با محفظه اکسیژن که هوادارانش را ترساند

پایگاه خبری فوتبالی - مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی یکی از غایبان پرشمار پی اس جی برای بازی مقابل دیژون خواهد بود. این مهاجم جمعه به علت ورم معده و روده عضلانی تمرین نکرد اما زمانی که یک استوری از خودش در اینستاگرام منتشر کرد که خودش را در یک محفظه اکسیژن هایپربار قرار داده به شدت هوادارانش را ترساند در حقیقت در ابتدا هواداران ایکاردی و پی اس جی تصور کردند که این مهاجم ماسک اکسیژن زده و به بیماری تنفسی مبتلا شده و به همین خاطر به شدت وحشت کردند.

به گزارش فوتبالی، ایکاردی اما مجبور شد که در مورد این عکس توضیح بدهد و اعلام کرد که این تصویر مربوط به استفاده از اکسیژن درمانی هایپربار است که با این روش سعی می کند که کمتر دچار مصدومیت شود و شرایط بدنی بهتری داشته باشد. ایکاردی توضیح داد:" در پاسخ به همه افرادی که از من سوال می پرسند باید بگویم که این تصویر مربوط به محفظه اکسیژن هایپربار است که در خانه ام دارم و از آن برای پیشگیری از مصدومیت ها و کمک به ریکاوری هر چه سریع تر بعد از بازیها و تمرینات استفاده می کنم. این دستگاه به من کمک می کند تا اکسیژن خالص را با فشاری سه برابر بیشتر از جو زمین تنفس کنم. علت غیبتم در بازی فردا ، یک مشکل ساده در مورد ورم معده و روده است."

ایکاردی شنبه بازی نمی کند اما او یکی از بازیکنان پرشماری است که برای پیشگیری از مصدومیت ها از محفظه های اکسیژن هایپربار استفاده می کنند. به نظر می رسد که مائورو مشکلی برای بازی چهارشنبه مقابل بوردو نداشته باشد.

4125