لحظه جالب مهاجم اسبق لیورپول؛ سرنگونی بامزه از دوچرخه!

لحظه جالب مهاجم اسبق لیورپول؛ سرنگونی بامزه از دوچرخه!

پایگاه خبری فوتبالی - مایکل اوون مهاجم اسبق لیورپول، رئال مادرید، نیوکاسل و منچستریونایتد شاید به علت حجم بالای مصدومیت ها نتوانست به جایگاهی که می خواست، دست پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، اوون البته با وجود تمام مصدومیت ها و مصدومان به 150 گل در لیگ برتر انگلیس رسید، رکوردی که فقط 9 مهاجم دیگر به آن رسیده بودند. اما او در هر صورت فقط سایه ای از بازیکنی بود که توپ طلای 2001 را برد و به لیورپول کمک کرد تا سه گانه را ببرد. در حال حاضر اوون به عنوان مفسر تلویزیونی فعالیت می کند و اغلب در بی تی اسپورت دیده می شود. 

اوون در خارج از فوتبال علاقه زیادی به دوچرخه سواری دارد و هر وقت که می تواند به سراغ این کار می رود. اما روز جمعه ملی پوش سابق انگلیس کلیپ جالبی از خودش منتشر کرد که در حین دوچرخه سواری در کنار جاده و در حالی که به دیوار تکیه داده بود تا کمی استراحت کند، به شکل بامزه ای از دوچرخه خود سرنگون شد!

اوون با انتشار این کلیپ از خودش نشان داد که به شدت باجنبه است و البته کاربران شبکه های اجتماعی هم تا جایی که می توانستند با او شوخی کردند. یک نفر نوشت:" قطعا این برخورد شدیدتر از پنالتی آرژانتین در جام جهانی 98 بود!" و دیگری نوشته است:" فکر می کنم که شش تا 9 ماه از میادین دور باشی!"

4125