لو رفتن فحاشی مدافع آرسنال در حین پخش زنده بازی با بنفیکا

لو رفتن فحاشی مدافع آرسنال در حین پخش زنده بازی با بنفیکا

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال با پیروزی دراماتیک مقابل بنفیکا در پنجشنبه شب توانست به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا برسد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال پس از تساوی 1-1 در دور رفت می دانست که تساوی بدون گل یا پیروزی در یونان می تواند آنها را به مرحله بعدی برساند. آنها در فاصله 25 دقیقه به پایان بازی با نتیجه دو بر یک عقب بودند و خطر حذف از مسابقات را حس می کردند اما گلهای تیرنی و اوبامیانگ باعث شد که به بازی برگردند. البته ساکا دیگر ستاره شب آرسنال بود که عملکرد درخشانی داشت.

تیرنی دفاع چپ آرسنال شب خوبی داشت و عملکرد خوبی از خود ارائه داد. مدافع اسکاتلندی به خاطر عملکرد باثبات و نمایش خوبش به بازیکن محبوب هواداران آرسنال تبدیل شده است. اما این بازیکن به خاطر یک اتفاق حاشیه ای در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. در دقیقه 84 بازی بنفیکا و آرسنال، داروین نونیز مهاجم بنفیکا روی یک چالش بر سر توپ توسط تیرنی سرنگون شد.  داور تشخیص داد که این برخورد خطا نبوده است و میکروفون های پخش زنده بازی، صدای تیرنی را شکار کردند که با لحنی عصبانی خطاب به نونیز فریاد زد:"تو یک شیرجه زن لعنتی آشغال هستی!"

4125