نگرانی جدید رئال مادرید: اقدام جدی چلسی برای جذب هالند

نگرانی جدید رئال مادرید: اقدام جدی چلسی برای جذب هالند

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در میانه بحران کرونا 255 میلیون یورو برای خرید بازیکنان مختلف هزینه کرد اما به نظر می رسد که باشگاه لندنی از خرج کردن سیر نمی شود.

به گزارش فوتبالی، روزنامه آلمانی بیلد خبر داده است که رومن آبراموویچ مالک روس چلسی برای برای هزینه بیش از 100 میلیون یورو برای جذب ارلینگ هالند در تابستان بعدی به توافق رسیده است، این یک اقدام استراتژیک است که می تواند آبی ها را به نبرد برای لیگ برتر در دهه آینده برگرداند. البته این خبر به شدت رئال مادرید که یکی از جدی ترین مشتریان هالند است را نگران کرده است. 

این بازیکن یک سال و اندی پیش به دورتموند ملحق شد که وکیلش مینو رایولا حالا می گوید که ده تیم به دنبال خرید او هستند. یکی ازاین تیم ها چلسی است که به دنبال تقویت ترکیبش در خط حمله است و ارلینگ را گزینه ای ایده ال می بیند. البته خرید هالند ضربه سنگینی به تیمو ورنر خواهد بود چرا که چلسی برای جذب مهاجم آلمانی از لایپزیش در تابستان قبلی 54 میلیون یورو هزینه کرد. از سویی تامی آبراهام در صورت جذب هالند چاره ای جز جدایی ندارد چرا که باید به تیمی ملحق شود که شانس بیشتری برای بازی کردن نصیبش شود در حالی که اولیویر ژیرو مهاجم 34 ساله نیز مشکلی با ماندن در چلسی به عنوان بازیکن نیمکت نشین ندارد .

4125