تقلید گریزمان از پیکه و سرمایه گذاری در حوزه کارت‌های دیجیتال

تقلید گریزمان از پیکه و سرمایه گذاری در حوزه کارت‌های دیجیتال

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبالیست های زیادی هستند که سعی می کنند ثروت خود را با سرمایه گذاری در مسائل مختلف گسترش بدهند. کریستیانو رونالدو یکی از متخصص ها در این زمینه است که در حوزه های مختلفی سرمایه گذاری کرده و در سالهای اخیر جرارد پیکه مدافع میانی بارسا هم سعی کرده که در حوزه های مختلف سرمایه گذاری کند و حالا به نظر می رسد که نظر هم تیمی خود آنتوان گریزمان را هم برای سرمایه گذاری جلب کرده است. 

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که در رختکن بارسلونا مسائلی فراتر از مسائل ورزشی مطرح می شوند و نمونه اش سرمایه گذاری اخیری است که انتوان گریزمان انجام داده است. همه چیز چند ماه پیش آغاز شد، زمانی که جرارد پیکه در ماه دسامبر تصمیم گرفت که در شرکت کارت های دیجیتالی یا همان فوتبال فانتزی "سوراره" فعالیت کند. این مدافع سه میلیون یورو در این شرکت سرمایه گذاری کرد.به نظر می رسد که  اراده پیکه و موفق بودن سرمایه گذاری در ماه های اخیر باعث شده تا گریزمان هم تصمیم بگیرد که به این سرمایه گذاری ملحق شود. در حال حاضر سرمایه این شرکت به 50 میلیون یورو رسیده که بیش از 80 هزار کاربر در سرتاسر دنیا دارند.

پیشرفت و سودآوری این شرکت به لطف حامیان سرشناسی نظیر جرارد پیکه، آنتوان گریزمان، ریو فردیناند و آندره شورله ایجاد شده است. این شرکت در شروع سال 2020 ارزشی معادل 50 هزار یورو داشت و در ماه ژانویه امسال به ارزش 3.5 میلیون یورو رسید. در حال حاضر به طور مثال کارت دیجیتالی امباپه 55 هزار یورو می ارزد. ارزش کارت هر بازیکن به عملکرد وی، تیمی که در آن بازی می کند و پیشنهادهایی که دریافت می کند، بستگی دارد. مشخص نیست که گریزمان چه هزینه ای برای این شرکت داشته است اما گفته می شود که گری واینرچوک، سرمایه گذار کمپانی های بزرگی نظیر اوبر، اسنپ چت و فیسبوک نیز از حامیان این شرکت است.


4125