عکس؛ روز دل‌انگیز خانواده رونالدو در ارتفاعی رویایی از تورین

عکس؛ روز دل‌انگیز خانواده رونالدو در ارتفاعی رویایی از تورین

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، در تصویری که در شبکه های اجتماعی منتشر کرده، مشخص است که به همراه خانواده خود شامل نامزدش جورجینا رودرگیز و هر 4 فرزند خود شامل دو دختر و دو پسرش به یک جای مرتفع در شهر تورین ایتالیا رفته و اوقات خوشی را با خانواده خود سپری کرده است.

به گزارش فوتبالی، با توجه به اینکه کریستیانو رونالدو در باشگاه یوونتوس توپ می‌زند و این باشگاه مربوط به شهر تورین ایتالیاست، زندگی کردن کریستیانو رونالدو در این شهر بزرگ ایتالیا امری طبیعی به نظر می‌رسد. او پس از ترک رئال مادرید در سال 2018، از اسپانیا و شهر مادرید به تورین نقل مکان کرد و اکنون بچه های او در این شهر بزرگ می‌شوند. رونالدو هر گاه وقت داشته باشد، سعی می‌کند آن را صرف خانواده و فرزندان خود کند و به تفریح با آن‌ها بپردازد و اکنون در آخرین عکسی که از خود در کنار خانواده‌اش منتشر کرده، مشخص است که به جایی با ارتفاع بالا در شهر تورین رفته‌اند تا نمای تمام شهر را داشته باشند و اوقات خوش و روز دل انگیزی را در آن‌جا گذرانده‌اند.

کریستیانو رونالدو در شرح این تصویر نوشته است:" لحظات گران‌بها" تا بدین ترتیب نشان دهد که گذراندن وقت با خانواده چقدر برایش ارزشمند است.

1470