رونمایی زلاتان از خالکوبی جدیدش؛ قاضی خداست!

رونمایی زلاتان از خالکوبی جدیدش؛ قاضی خداست!

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان، به تازگی تصاویری را در شبکه‌های اجتماعی و صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که در آن‌ها به عنوان مدل یک برند پوشاک فعالیت می‌کند و در واقع تصاویر جدید ترین فعالیت تبلیغاتی خود را منتشر کرده است اما در یکی از این تصاویر زلاتان به نوعی از خالکوبی جدید خود هم رونمایی کرده است.

به گزارش فوتبالی، در یکی از تصاویری که زلاتان ابراهیموویچ از خودش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده، مشخص است که او روی پهلوی خود یک خالکوبی جدید دارد که روی آن با فونت تحریری لاتین نوشته شده:" فقط خدا می‌تواند من را قضاوت کند." که در واقع همان مفهوم اینکه خدا قاضی تمام امور است را می‌رساند.

زلاتان ابراهیموویچ همواره در مقاطع مختلف، خالکوبی های متنوعی را روی بدن خود زده است. در واقع بسیاری از فوتبالیست ها این کار را می‌کنند و روی بدن خود تتو می‌زنند اما زلاتان ابراهیموویچ هر از گاهی خالکوبی های خود را تغییر می‌دهد. کریستیانو رونالدو یکی از ستارگان فوتبال است که هرگز خالکوبی نکرده و نخواهد کرد چرا که او همواره اهدای خون انجام می‌دهد و به همین دلیل هیچگاه روی بدن خود تتو نمی‌زند تا بتواند این کار اهدای خون را ادامه دهد.

1470