عکس؛ بی‌محلی مدافع بارسلونا به هواداران در ماشین

عکس؛ بی‌محلی مدافع بارسلونا به هواداران در ماشین

پایگاه خبری فوتبالی - شرایط این روز های بارسلونا به شکلی است که کوچک‌ترین رفتاری از بازیکنان این تیم، مورد توجه قرار گرفته و سوژه می‌شود. ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا اخیرا در حرکتی عجیب، نسبت به هواداران بارسلونا که اطراف ماشینش آمده بودند، بی‌تفاوت بوده و با بی محلی نسبت به آن‌ها به مسیر خود ادامه داد.

به گزارش فوتبالی، ساموئل اومتیتی در خودروی گران قیمت خود پشت چراغ قرمز ایستاده بود که هواداران بارسلونا او را شناخته و دور ماشین او جمع شدند و او را صدا می‌زدند اما اومتیتی بدون اینکه کوچک‌ترین نگاهی به آن‌ها بیندازد، نگاهش به جلو بود و حتی پس از چند ثانیه صورت خود را خاراند اما باز هم نگاهی به سمت هوادارانی که او را صدا می‌زدند نکرد و پس از سبز شدن چراغ به راه خود ادامه داد.

عملکرد بارسلونا در این فصل به شکلی بوده که تمام بازیکنان زیر تیغ تیز انتقادات قرار گرفته‌اند و ساموئل اومتیتی هم از این قضیه مستثنی نبوده است. البته این بازیکن با آمدن رونالد کومان به بارسلونا کمتر مورد استفاده قرار گرفت چرا که او زمانی تبدیل به مدافع ثابت بارسلونا شده بود اما در دوران کومان و به مرور زمان جایگاه ثابت خود را از دست داد.

1470