عکس؛ خنده مسی در تقابل با بریتویت در تمرین بارسلونا!

عکس؛ خنده مسی در تقابل با بریتویت در تمرین بارسلونا!

پایگاه خبری فوتبالی - اردوی امروز بارسلونا برای بازی فردا مقابل سویا در لالیگا، حاشیه های زیادی داشت. از شوخی های مسی و پیکه گرفته تا خون دماغ شدن رونالد کومان در کنفرانس مطبوعاتی. در جدید تصاویری که از تمرینات امروز بارسلونا منتشر شده، یک تصویر دیگر هم مورد توجه قرار گرفته و به نوعی سوژه شده است.

به گزارش فوتبالی، در تمرینات امروز بارسلونا، لیونل مسی و مارتین بریتویت در دو تیم متفاوت افتادند و در واقع آن ها با هم تقابل داشته و روبرو شدند. مسی در یک تیم بود و مارتین بریتویت در تیم دیگر. روی یک صحنه وقتی لیونل مسی با مارتین بریتویت روبرو شد، شروع به خندیدن کرد و به نظر می‌رسید که خنده‌اش گرفته است. او به مارتین بریتویت اجازه حرکت و پیش روی را داد و برای گرفتن توپ از او اقدامی نکرد. به نظر می‌رسد که لیونل مسی این روز ها روحیه‌ی بالایی در تمرینات بارسلونا دارد و باید دید که این روحیه در عملکرد او به چه شکلی تاثیر گذار خواهد بود.

گفتنی است که در تابستان گذشته، لوئیس سوارز از بارسلونا جدا شد و مدیران بارسلونا جایگزین مناسبی برای او خریداری نکردند و مارتین بریتویت به عنوان مهاجم در جمع آبی و اناری پوشان ماندگار شد.

1470