رکوردی که رونالدو برای 14 فصل پیاپی تکرار کرد

رکوردی که رونالدو برای 14 فصل پیاپی تکرار کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. او که چندی پیش 36 ساله شد، همچنان در این سن هم عملکرد درخشانی داشته و بازی های خوبی را از خود ارائه می‌دهد. رونالدو به یک رکورد ویژه برای چهاردهمین فصل پیاپی رسیده است.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه‌ی دو بر یک مقابل پورتو شکست خورد و باید دید که در بازی برگشت به چه شکل عمل خواهد کرد. رونالدو در آن بازی عملکرد خوبی نداشت اما در بازی بعدی خود در سری آ و مقابل کروتونه دو گل به ثمر رسانده و دبل کرد تا به رکوردی ویژه برسد. در واقع کریستیانو رونالدو با این دو گل به رکورد 25 گل در فصل 2020/21 رسید.

کریستیانو رونالدو از فصل 2007/08 به بعد که آن موقع در منچستریونایتد توپ می‌‌زده، همواره و در تمام فصول بیش از 25 گل به ثمر رسانده است و اکنون هم این آمار را تکرار کرده است تا برای چهاردهمین فصل پیاپی یک رکورد ویژه داشته باشد.

در هر صورت باید دید که فوق ستاره پرتغالی تا چه زمانی می‌تواند به فوتبال خود در اوج و بازی های زیبای خود در سطح اول فوتبال جهان ادامه دهد.

1470