تاریخ بازی معوقه یوونتوس و ناپولی بالاخره مشخص شد

تاریخ بازی معوقه یوونتوس و ناپولی بالاخره مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - حذف ناپولی از لیگ اروپا به این معنی است که بالاخره زمان بازی معوقه این تیم و یوونتوس در لیگ ایتالیا مشخص شده و این بازی در روز 27 اسفند برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بازی یوونتوس و ناپولی قرار بود که در هفته سوم لیگ ایتالیا در روز 14 مهرماه برگزار شود اما ناپولی به تورین سفر نکرد چرا که مبتلا شدن برخی بازیکنان این تیم به کرونا باعث شد تا مقامات بهداشتی ناپل جلوی سفر انها را بگیرند. در ابتدا کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا، یک امتیاز از ناپولی کم کرد و یووه را با نتیجه سه بر صفر برنده اعلام کرد اما کمیته استیناف این حکم را لغو کرد و خواستار برگزاری دوباره بازی شد.

کمیته مسابقات فوتبال ایتالیا برای پیدا کردن زمان جدید مشکلاتی جدی داشت چرا که هر دو تیم یوونتوس و ناپولی در اروپا حضور داشتند. حالا تیم گتوزو از لیگ اروپا حذف شده است و زمان جدیدی برای بازی باز شده است: 27 اسفند. این بازی در ورزشگاه یوونتوس برگزار خواهد شد. دیگر بازی معوقه لیگ ایتالیا میان تورینو و ساسولو هم در همین تاریخ برگزار می شود. 

یوونتوس در صورت غلبه بر ناپولی می تواند شرایطش را در جدول بهبود ببخشد و حتی به رقابت برای قهرمانی لیگ ایتالیا امیدوار شود.

4125