زلاتان: رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است؛ لبران نباید حرف‌های سیاسی بزند

زلاتان: رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است؛ لبران نباید حرف‌های سیاسی بزند

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی 39 ساله میلان مصاحبه جالبی با سایت یوفا داشت  و در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، زلاتان در تمجید از رونالدو بازیکن برزیلی اسبق رئال مادرید و اینتر گفت:" همیشه به همه افرادی که با من بازی کرده اند، گفته ام:" رونالدو، فوتبال واقعی را بازی می کند." از نظر من رونالدو یعنی فوتبال. نحوه حرکاتش، نحوه پاس هایش فوق العاده است. از نظر من بدون تردید بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است."

وی از طرفی از لبران جیمز ستاره بسکتبال به خاطر اظهارنظرهای سیاسی انتقاد کرد و گفت:" کاری که درون زمین بسکتبال کرده فوق العاده است اما خوشم نمی آید که یک نفر که سیاسی نیست، اظهارنظرهای سیاسی انجام می دهد. او بهتر است که همان کاری را انجام بدهد که در آن خوب است. من فوتبال بازی می کنم چرا که در فوتبال بهترین هستم. وارد سیاست نمی شوم. اگر سیاستمدار بودم، خودم را وقف سیاست می کردم. این اولین اشتباهی است که افراد مشهور انجام می دهند. از نظر من بهتر است که از این مسائل دور باشیم و کاری را انجام بدهیم که برایمان بهتر است. در غیر این صورت این خطر برایت وجود دارد که نتوانی حس خوبی داشته باشی."

4125