پیام تسلیت دخیا به آلیسون پس از غرق شدن پدرش

پیام تسلیت دخیا به آلیسون پس از غرق شدن پدرش

پایگاه خبری فوتبالی - دنیای فوتبال به آلیسون بکر ، دروازه بان برزیلی لیورپول پس از درگذشت تراژیک پدرش در یک سانحه در روز چهارشنبه تسلیت گفت.

به گزارش فوتبالی، خوزه بکر 57 ساله در حین شنا در یک رودخانه در نزدیکی خانه تعطیلاتش در برزیل، غرق شد و در نهایت مشخص شد که جان خود را از دست داده است. اینترناسیونال باشگاه سابق آلیسون در پیامی نوشت:" با غم عمیقی اعلام می کنیم که خبر درگذشت خوزه آگوستینیو بکر، پدر آلیسون و موریل، دروازه بان های سابق تیم ما به دستمان رسیده و این اتفاق را تسلیت می گوییم."

موریل برادر آلیسون نیز دروازه بان است که در حال حاضر در فلومیننزه بازی می کند. آلیسون قرار بود که روز پنجشنبه در چند کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کند اما به خاطر این سانحه مراسم ها لغو شد. مشخص نیست که آیا این دروازه بان 28 ساله می تواند یکشنبه مقابل شفیلد یونایتد بازی کند یا نه.

داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد یکی از افرادی بود که به آلیسون تسلیت گفت و در پیامی نوشت:" ما همه با تو هستیم."

در حقیقت داوید کلا رقابت و دشمنی در فوتبال را به دست فراموشی سپرد و در اقدامی زیبا به رقیب خود به خاطر این اتفاق غم انگیز تسلیت گفت.

4125