کومان: به این برد نیاز داشتیم/ امتیازات مهمی در ابتدای فصل از دست دادیم

کومان: به این برد نیاز داشتیم/ امتیازات مهمی در ابتدای فصل از دست دادیم

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی بارسلونا پس از برد مقابل الچه اعلام کرده نیاز بود تا بارسا این بازی را برنده شود.

به گزارش فوتبالی، کومان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: نیاز داشتیم تا پس از ۲ نتیجه بد این برد را کسب کنیم. نیمه دوم بی‌نظیری داشتیم و تفاوت‌ها را رقم زدیم. در نیمه اول باید بهتر کار می‌کردیم.  قطعا به دلیل برد، فردایی متفاوت خواهیم داشت. طبیعی است که با ۲ امتیازی که مقابل کادیز از دست دادیم از رقبا عقب افتاده باشیم و باید این حس بد را با نتیجه خوب جبران کنیم.

کومان در ادامه افزود: هر کسی بازی را مشاهده می‌کرد متوجه می‌شد که شدت لازم را نداشتیم و ریتم بازی را را در اختیار نداشتیم. خوب است که مسی به عنوان کاپیتان درخواست افزایش شدت می‌دهد. در نیمه اول تنبل بودیم و بدون ریتم. برخلاف ۲ موقعیت، در نیه دوم بهتر شدیم. به سرعت به گل رسیدیم و بسیار بهتر از نیمه اول به گل رسیدیم.

اگر سویا که یک بازی کمتر از بارسلونا دارد در بازی خود برنده شود می‌تواند بالاتر از بارسا در جدول حضور پیدا کند. کومان در این رابطه می‌گوید: امتیازات بسیار مهمی را در ابتدای فصل در خانه از دست دادیم. اگر برنده نباشیم، شانسی نخواهیم داشت. در ۱۳ یا ۱۴ بازی پیش رو باید رفتاری کامل داشته باشیم. مشکل ما امتیازات ابتدای فصل است. از دست دادن آن‌ها نابخشودنی است.

1101