زیدان: هنوز صعودمان قطعی نشده/ از گل مندی شگفت‌زده نشدم

زیدان: هنوز صعودمان قطعی نشده/ از گل مندی شگفت‌زده نشدم

پایگاه خبری فوتبالی – زیدان پس از برد در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اعلام کرد هنوز همه چیز تمام نشده و بازی برگشت در پیش است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم رئال مادرید توانست با نتیجه ۱-۰ در زمین آتالانتا این تیم را مغلوب کند و گامی مهم در راه صعود به مرحله بعدی بردارد.

زیدان در کنفرانس خبری پس از بازی گفته: انتظار نداشتم دیدار آسانی باشد زیرا می‌دانیم که آتالانتا تیمی فیزیکی و بسیار قدرتمند است. آن‌ها این مسئله را ثابت کردند. دیداری بسیار سخت را مقابل تیمی ۱۰ نفره داشتیم اما گلی بسیار مهم وارد دروازه‌ حریف کردیم که البته هنوز معنای خاصی نمی‌دهد و باید در بازی برگشت هم بازی کنیم. هنوز شرایط مساوی و ۵۰-۵۰ است.
سرمربی تیم رئال مادرید در ادامه افزود: آتالانتا تیمی است که می‌تواند در زمین خودمان هم مشکل ایجاد کند. نمایش ما متوسط بود اما نتیجه خوب بود. با چیزی که از آن‌ها دیدم می‌دانیم که آتالانتا تیم بسیار خوبی است و می‌تواند بازی برگشت را برای ما سخت کند.

در بازی شب گذشته تک گل رئال را مندی وارد دروازه کرد. با شوتی زیبا با پای راست که پای غیر تخصصی اوست. زیدان در این رابطه می‌گوید: او می‌تواند با پای راستش هم بازی کند و من از دیدن گلش شگفت زده نشدم.

1101