صحنه‌ای که رئالی‌ها را عصبی کرد!

صحنه‌ای که رئالی‌ها را عصبی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل آتالانتا موفق شد در خاک ایتالیا به پیروزی رسیده و کار خود را برای صعود آسان کند. در واقع مادریدی ها در این بازی با نتیجه یک بر صفر و با دشواری موفق به پیروزی شدند. در این بازی فرلاند مندی در دقایق پایانی با یک شوت دیدنی دروازه آتالانتا را گشود و شاگردان زیدان با پیروزی ایتالیا را ترک کردند.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی وینیسیوس جونیور و به طور کلی مهاجمان رئال مادرید عملکرد خوبی نداشتند چرا که آن‌ها اساسا مهاجم نبودند و در نبود کریم بنزما مجبور شده بودند در پست مهاجم بازی کنند. وینیسیوس جونیور روی یک صحنه تصمیم داشت که نمایشی بازی کرده و به مدافع آتالانتا لایی بزند اما در نهایت موفق به انجام این کار نشد و در حالی که بازیکن آتالانتا توپ را نگه داشته بود، وینیسیوس به دویدن خود در جهتی که داشت ادامه داد و در واقع به دنبال توپ موهومی و با خیال لایی خوردن مدافع آتالانتا همچنان در همان جهت حرکت می‌کرد!

عملکرد وینیسیوس جونیور در این فصل از رقابت‌ها چنگی به دل نزده است و باید دید که رئال مادرید در تابستان اقدام به جذب یک ستاره در این پست خواهد کرد یا خیر.

1470