رقابت مهاجم جوان بارسلونا با ورزشکاران سرشناس برای یک جایزه بزرگ

رقابت مهاجم جوان بارسلونا با ورزشکاران سرشناس برای یک جایزه بزرگ

پایگاه خبری فوتبالی - آنسو فاتی مهاجم بارسلونا که این روزها در حال ریکاوری از مصدومیتش است در سال 2020 درخشان ظاهر شد. حالا آکادمی لاروس ملقب به "اسکار ورزش" ، این مهاجم که متولد بیسائو است را در لیست نامزدهای جایزه پدیده ورزشکاران سال قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که آنسو در شروع فصل مصدوم شد اما رکوردهای شگفت انگیزی را ثبت کرده است و به همین خاطر با ورزشکاران سرشناسی نظیر تادی پوگاکار، قهرمان شگفتی ساز تور دو فرانس، پاتریک محمس، ستاره تیم فوتبال آمریکایی کانزاس سیتی که به فینال سوپربول رسید، خوان میت، قهرمان مسابقات موتو جی پی، دومینیک تایم، برنده مسابقات تنیس آمریکا در سال 2020 و ایگا سویاتک قهرمان مسابقات رولان گاروس در رشته تنیس باید رقابت کند.

آنسو در فصل 20-2019 به دومین بازیکن جوان تاریخ بارسا در لالیگا، جوان ترین گلزن تاریخ کاتالان ها در لیگ اسپانیا ، جوان ترین بازیکن فیکس تاریخ بارسا در نیوکمپ، جوان ترین بازیکنی که در یک بازی لالیگایی برای بارسا گل و پاس گل می دهد و جوان ترین گلزن بارسا در تاریخ نیوکمپ تبدیل شد. از سویی فاتی با گلزنی مقابل اینتر به جوان تاریخ گلزن تاریخ چمپیونزلیگ با 17 سال و 40 روز سن تبدیل شد.  فاتی در رده بندی پسر طلایی 2020 به عنوان بهترین بازیکن جوان جهان دوم شد که فقط ارلینگ هالند ستاره دورتموند بالاتر از او قرار گرفت. در سال 2020 نیز مسی برنده جایزه لاروس به عنوان بهترین ورزشکار جهان بالاتر از رافا نادال، مارک مارکز و تایگر وودز شده بود.

4125