قابی مشابه از مسی و رونالدو در هفته‌ای که هر دو دبل کردند

قابی مشابه از مسی و رونالدو در هفته‌ای که هر دو دبل کردند

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، دو فوق ستاره عصر حاضر جهان فوتبال، به سنین بالایی رسیده‌اند اما هنوز هم در سطح اول فوتبال در حال درخشش هستند و عملکرد خوبی دارند. در این هفته هر دوی آن‌ها در بازی لیگ خود دبل کرده و خوش درخشیدند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو اگرچه که دیگر در یک لیگ توپ نمی‌زنند اما همچنان مورد توجه رسانه‌ها بوده و با هم مقایسه می‌شوند. هر دوی آن‌ها در این هفته از رقابت‌ها توانستند دبل کرده و در بازی لیگ خود دو گل به ثمر برسانند و نشان دهند که همچنان روی فرم هستند. در واقع کریستیانو رونالدو در سری آ مقابل کروتونه گلزنی کرد و دو تا زد و مسی هم مقابل الچه دو گل به ثمر رساند.

رونالدو به تازگی 36 ساله شده است اما همچنان عملکرد خوبی دارد و مسی هم در لالیگا می‌درخشد هر چند که در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد او چنگی به دل نمی‌زند و باید دید که در فصول بعدی به چه شکل عمل خواهد کرد چرا که بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل شانس چندانی ندارد و تقریبا می‌توان این تیم را حذف شده قلمداد کرد. از طرفی رونالدو هم در بازی مقابل پورتو ضعیف عمل کرد و باید دید در بازی برگشت چه می‌کند.

1470