واکنش بامزه مدافع رئال مادرید بعد از گلزنی تیمش: بچه به بغل!

واکنش بامزه مدافع رئال مادرید بعد از گلزنی تیمش: بچه به بغل!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در غیاب 9 بازیکن خود پیروزی ارزشمندی را در زمین آتالانتا کسب کرد و حالا پس از سه سال در آستانه شکستن قفل مرحله یک هشتم نهایی قرار دارد و در صورت نباختن در بازی برگشت می تواند صعودش به یک چهارم نهایی را قطعی کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از غایبان پرشمار رئال مادرید، دنی کارواخال بود. این دفاع راست فصل بدی را از نظر مصدومیت ها داشته که تعداد بازیهای خیلی کمی داشته و حالا دوباره مصدوم شده است و حداقل یک ماه دیگر از میادین دور خواهد بود و نمی تواند به رئال مادرید کمک کند. البته دنی از دور بازیهای رئال را دنبال می کند و در کنارش هم به یکی از وظایف اصلی خود در خانه یعنی بچه داری می رسد!

حالا دافنه کانیزارس همسر کارواخال ویدیوی جالبی از وی پس از تک گل فرلاند مندی دفاع چپ فرانسوی در بازی رئال مادرید و آتالانتا منتشر کرده است. کارواخال که بچه اش را در بغلش گرفته است به نظر می رسد که زیاد هم نمی تواند با هیجان خوشحالی کند و به همین خاطر خوشحالی بسیار ارامی را با مشت کردن یکی از دستانش انجام می دهد و با دست دیگرش هم بچه اش را بغلش گرفته است و از او مراقبت می کند. کارواخال به بازی برگشت رئال مادرید و آتالانتا در ورزشگاه دی استفانو هم نخواهد رسید.

4125