آتالانتا 0-1 رئال مادرید؛ مندی آبروی فوتبال اسپانیا را نجات داد

آتالانتا 0-1 رئال مادرید؛ مندی آبروی فوتبال اسپانیا را نجات داد

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که نتایج ضعیف تیم های اسپانیایی در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتقادهای زیادی را نسبت به لالیگا برانگیخته بود اما رئال با پیروزی ارزشمند در برگامو با تک گل آتالانتا توانست به بازی برگشت و صعود به یک چهارم نهایی امیدوار باشد.

به گزارش فوتبالی، شکست بارسلونا، سویا و اتلتیکو در دور رفت یک هشتم نهایی باعث شده بود تا این خطر ایجاد شود که برای اولین بار در 16 سال اخیر هیچ نماینده ای از اسپانیا در یک چهارم نهایی نباشد اما بالاخره رئال مادرید کمی حال و هوای فوتبال اسپانیا را عوض کرد. فرلاند مندی مدافع چپ فرانسوی که اخیرا گفته در بچگی خوش شانس بوده که پزشکان پایش را به خاطر بیماری قطع نکرده اند، به ستاره کلیدی رئال مادرید مقابل آتالانتا تبدیل شد. فرلاند در نیمه اول با نفوذش فرویلر، بازیکن آتالانتا را مجبور به خطا کرد و بدین ترتیب تیم ایتالیایی ده نفره شد و از سویی در اواخر بازی نیز با یک ضربه تماشایی در نیمه دوم گلزنی کرد، گلی که می تواند سرنوشت بازی یک چهارم نهایی را تعیین کند.

به هر صورت به نظر می رسد که این پیروزی از این حیث برای زیدان ارزشمند است که تیمش 9 غایب داشت. برای بازی برگشت میان رئال و آتالانتا به نظر می رسد که برخی از مصدومان سرشناس رئال نظیر هازارد، بنزما، رودریگو گوئس، فدریکو والورده و ... برگردند و رئال با حس و حال متفاوتی به آن بازی برسد.

4125