مونشن گلادباخ 0-2 منچسترسیتی؛ گواردیولا هم تقریبا کار را تمام کرد

مونشن گلادباخ 0-2 منچسترسیتی؛ گواردیولا هم تقریبا کار را تمام کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه‌ی بازی های مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی در مجارستان موفق شد با نتیجه دو بر صفر بورسیا مونشن گلادباخ را شکست داده و کار صعود را تقریبا یکسره کند. شاگردان پپ گواردیولا بازی نسبتا خوبی ارائه دادند و به پیروزی رسیدند.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی با پپ گواردیولا هرگز در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان نشده است و اکنون پپ گواردیولا می‌خواهد در این فصل از رقابت‌‌ها به قهرمانی برسد و در واقع در این جهت تلاش می‌کند. در این بازی که منچسترسیتی میهمان بود، توانست با نتیجه‌ی دو بر صفر به پیروزی برسد. برناردو سیلوا در نیمه‌ی اول و گابریل ژسوس در نیمه‌ی دوم گل های منچسترسیتی را به ثمر رساندند تا کار برای شاگردان پپ گواردیولا در بازی برگشت بسیار آسان شود.

منچسترسیتی در این فصل از رقابت‌ها، بخت اول قهرمانی لیگ برتر انگلیس به حساب می‌آید و با اختلاف خوبی نسبت به رقبا صدرنشین است و باید دید که در لیگ قهرمانان اروپا به چه شکل عمل می‌کند و می‌تواند در این رقابت‌ها هم به قهرمانی رسیده و رویای دیرینه‌ی قهرمانی در این رقابت‌ها را برای منچسترسیتی به واقعیت تبدیل کند یا خیر. آن‌ها در این فصل فرصت خوبی برای انجام این کار خواهند داشت.

1470