عکس؛ گل برگردان دله الی به سبک گل رونالدو که رد شد

عکس؛ گل برگردان دله الی به سبک گل رونالدو که رد شد

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لیگ اروپا و در بازی تاتنهام مقابل ولفسبرگر، دله الی موفق شد گل زیبایی به ثمر برساند. در واقع او گل اول تاتنهام را با یک ضربه برگردان به ثمر رساند که این گل توجهات زیادی را به خود جلب کرد چرا که با استفاده از یک ضربه‌ی برگردان بود و آکروباتیک بود.

به گزارش فوتبالی، اما استایل ضربه زدن دله الی در این صحنه، مشابه با یکی از گل های کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال بود که رد شد. رونالدو در جوانی یک بار در بازی تیم ملی پرتغال یک ضربه‌ی برگردان زده بود که این توپ پس از برخورد به تیر افقی دروازه، پشت خط و درون دروازه فرود آمد اما داور مسابقه این توپ را گل تشخیص نداد. البته تشابه گل دله الی با رونالدو فقط در استایل ضربه زدن است چرا که برگردان دله الی مستقیم به درون دروازه رفت و به تیرک دروازه برخورد نداشت.

دله الی گل زیبایی به ثمر رساند. الیویه ژیرو هم شب گذشته گلی به همین سبک در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و اکنون دله الی هم گلی به همین سبک به ثمر رسانده است. رونالدو البته با وجود اینکه این گلش رد شد اما در سال 2018 گلی زیبا به یوونتوس با ضربه برگردان به ثمر رساند.

1470