پاشایی در گفت و گو با فوتبالی: منتقدان از اوت های نادر می‌ترسند

پاشایی در گفت و گو با فوتبالی: منتقدان از اوت های نادر می‌ترسند

پایگاه خبری فوتبالی- مربی پیکان معتقد است از رتبه یازدهمی این تیم در نیم فصل اول راضی نیستند و سعی در تقویت و جذب بازیکن برای کسب رتبه بهتر در نیم فصل دوم دارند.

به گزارش فوتبالی، حسین پاشایی در مورد نیم فصل اولی که پیکان پشت سر گذاشت به خبرنگار ما گفت: ما با بضاعتی که داشتیم  نیم‌فصل تقریباً خوبی را پشت سر گذاشتیم و یکسری کمبودها داریم و امیدوار هستیم  در نیم فصل دوم آن ها را مرتفع کنیم. امیدوارم در تعطیلات و زمان نقل و انتقالات بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم و نیم فصل دوم خوبی را پشت سر بگذاریم.

او در مورد خرید‌های پیکان ادامه داد: ما فعلا آرمان قاسمی و مسلم مجدمی که هر دو بازیکن آزاد بودند را گرفتیم و باید باقی بازیکنان را هم پیگیری کنیم.

مربی پیکان درمورد دیدار با صنعت نفت آبادان که پیش رو دارند نظرش را اینگونه بیان کرد: به نظر من صنعت نفت آبادان یکی از با کیفیت ترین تیم های لیگ امسال است و از کادر فنی قوی و بازیکنان فوق العاده خوبی برخوردار و تیم ریشه داری است. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب بتوانیم ۳ امتیاز را از صنعت نفت آبادان بگیریم، تمام تلاش ما این است که بتوانیم نیم فصل دوم را با پیروزی شروع کنیم. 

وی درمورد انتقادی که همه به تاکتیک اوت دستی که پیکان به کار می گیرد می کنند گفت: تمام تیم هایی که دارند انتقاد می کنند و ایراد می گیرند خودشان به دنبال نادر محمدی آمده اند و پیغام داده اند که این بازیکن را در نیم فصل دوم بگیرند. نادر بازیکن با کیفیتی است ‌و ما می توانیم از اوت دستی هایش استفاده کنیم. ما تیمی با تاکتیک های متنوع هستیم، همان تیم هایی که از اوت های ما انتقاد می کنند خودشان از روی پرتاب اوت به گل رسیدند و این نشان می دهد تمام حرفهایی که می زنند یک مقدار غرض ورزی و ترس از اوت های نادر است. ما هیچ واهمه ای نداریم و سعی می کنیم در نیم فصل دوم بیشتر از ضربات اوت نادر محمدی استفاده کنیم.

پاشایی در پایان درمورد اینکه چه رتبه ای در پایان فصل برای پیکان در نظر گرفته اند افزود: نمی توان رتبه را پیش بینی کرد ولی تمام سعی مان را می کنیم بتوانیم رتبه خیلی خوبی کسب کنیم، رتبه یازدهمی نیم فصل اول حداقلش برای ما مربیان رتبه قابل قبولی نبود ‌و می توانست خیلی بهتر از این باشد به شرط اینکه بازیکنانی  که می خواهیم را جذب و تیم را تقویت کنیم.

1122