پیش‌بازی آتالانتا - رئال مادرید؛ شروع دوباره شاگردان زیدان؟

پیش‌بازی آتالانتا - رئال مادرید؛ شروع دوباره شاگردان زیدان؟

پایگاه خبری فوتبالی – امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در برگامو ۲ تیم آتالانتا و رئال مادرید به مصاف هم می‌روند.

به گزارش فوتبالی، آتالانتا فاکتور داشتن تجربه در لیگ‌های معتبر اروپایی را به چالش کشیده. آن‌ها در اولین فصل حضورشان در لیگ قهرمانان توانستند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند و حالا هم برای دومین بار پیاپی از گروه‌شان صعود کردند. آتالانتایی‌ها پس از افتی بسیار کوتاه در نیم فصل اول سری آ به سرعت خودشان را بازیافتند و حالا با توجه به فاصله کم تا رتبه سوم باز هم سهمیه کسب کنند. نکته مهم اینجاست از زمانی که پاپو گومز (ستاره بی‌چون و چرای آتالانتا) از جمع شاگردان گاسپرینی جدا شد هیچ خللی در کار این تیم بوجود نیامد و همچنان آن‌ها به درخششان ادامه می‌دهند.

آتالانتا اما رقیبی جان سخت به نام رئال مادرید دارد که این فصل چند بار بحران را شکست داده و البته در فکر اخراج زیدان هم بوده. رئالی‌ها تا ۲ هفته پیش همه چیز را از دست رفته می‌دیدند اما باز هم به کورس لالیگا برگشتند و حالا با توجه به بازیابی روحیه می‌توانند در لیگ قهرمانان هم بدرخشند. رئال مادرید هنوز هم مصدومین زیادی چون راموس و بنزما دارد و کارشان مقابل آتالانتا هجچومی و جسور راحت نیست اما با توجه به روند چند بازی اخیر آن‌ها می توان همچنان رئال را شانس برد دانست.

آتالانتا تا به حال با رئال مادرید بازی نکرده و این دیدار مصافی تاریخی برای آن‌ها به شمار می‌رود. تقابل خط حمله فوق‌العاده این تیم با خط دفاعی رئال اتفاقی هیجان انگیز است.

***
رئال مادرید پس از ۴ برد پیاپی پای به زمین مسابقه می‌گذارد و با برد در این بازی می‌تواند حسابی برای بازی ۲ هفته آینده مقابل اتلتیکو مادرید روحیه کسب کند.

زیدان تا به حال به عنوان سرمربی در ایتالیا شکست نخورده و تمام مصاف‌ها را با برد خاتمه داده.

آتالانتا در ۲۰ بازی اخیر تنها یک شکست داشته. باخت ۳-۱ مقابل لاتزیو. آن‌ها به شدت شجاع‌اند و رئالی‌ها اصلا کار آسانی در پیش ندارند.

***
ترکیب احتمالی آتالانتا از نگاه آ اس: گولینی – رومرو – تولوی – جیمسیتی – دی‌رون – فرویلر – پسینا – ماهله – گوسنس – زاپاتا - موریل
ترکیب احتمالی رئال مادرید از نگاه آ اس: کورتوا – واران – ناچو – مندی – وازکز – کاسمیرو – کروس – مودریچ – آسنسیو – وینیسیوس – ماریانو دیاز

1101