مورد عجیب بازیکن جوان یونایتد؛ با بارسلونا تمرین کرد و از آکادمی سیتی اخراج شد!

مورد عجیب بازیکن جوان یونایتد؛ با بارسلونا تمرین کرد و از آکادمی سیتی اخراج شد!

پایگاه خبری فوتبالی – شولا شورتایر یکی از جوان‌ترین بازیکنان منچستر یونایتد است که در بازی مقابل نیوکاسل برای اولین بار برای قرمزپوشان وارد بازی شد. سرنوشت او البته روایت جالبی دارد و یک اتفاق جالب در ابتدای فوتبال او افتاده است.

به گزارش فوتبالی، رسانه دیلی میل گفته شورتایر در سن ۱۰ سالگی در آکادمی منچسترسیتی حضور داشته. او پیش تر مورد توجه نیوکاسل هم قرار داشته اما در نهایت در آکادمی سیتی حضور پیدا کرده. در هر صورت شورتایر به دلیل آن که یک بار به همراه بارسلونا تمرین می‌کند، از حفظ او دست می‌کشند تا در نهایت امروز این بازیکن پیراهن یونایتد را بر تن کند. دیلی میل نوشته اعضای کادر فنی سیتی با وجود علاقه به این بازیکن تصمیم گرفتند به دلیل نگرانی‌های بوجود آمده او را آزاد اعلام کنند. شورتایر هم از همان سال (۲۰۱۴) تصمیم گرفت در آکادمی منچستریونایتد حضور پیدا کند.

شورتایر در بازی مقابل نیوکاسل برای اولین بار در یک بازی رسمی به میدان رفت و دومین بازیکن جوان تاریخ منچستر یونایتد در لیگ برتر لقب گرفت. منچستری‌ها علاوه بر شورتایر یک جوان دیگر به نام آماد دیالو را هم در اختیار دارند که از او در رسانه‌ها به شدت تعریف و تمجید می‌شود. باید دید در نهایت عاقبت این بازیکنان جوان چه می‌شود.

1101