روایتی از حضور رونالدینیو در یک تورنمنت فوتسال؛ خواب بود، آمد ۵ گل زد و رفت!

روایتی از حضور رونالدینیو در یک تورنمنت فوتسال؛ خواب بود، آمد ۵ گل زد و رفت!

پایگاه خبری فوتبالی – رونالدینیو، بازیکن افسانه ای تیم بارسلونا و تیم ملی برزیل پیشتر در سال ۲۰۱۷ در یک تورنمنت فوتسال در هند بازی کرده و در آن تورنمنت اتفاق جالبی برای او رخ داده.

به گزارش فوتبالی، سم مترفیس، یکی از گزارشگران مشهور به رسانه تاک اسپورت گفته: به هند رفتیم تا در یک تورنمنت فوتسال شرکت کنیم. قطعا دیوانگی بود. رونالدینیو تنها یک بازی در زمین حضور داشت. آن‌ها به او رقم هنگفتی پرداخت کردند و او باید دقایق مشخصی در بازی‌های گروهی حضور پیدا می‌کرد. کافو در ادامه به حای او در تورنمنت حضور پیدا کرد که تعویض چندان بدی نبود. رونالدینیو برای یک بازی به زمین آمد، ۵ گل زد و بازی‌هایش فراگیر شد. واقعا فیلم بازی‌هایش فراگیر شد و سپس از تورنمنت بیرون رفت. او کارش را انجام داده بود.

مترفیس در ادامه افزود: فرستادن او به زمین برای همان بازی کار سختی بود زیرا اصلا پیدا نمی‌شد! کجا بود؟ همه در رختکن از هم سوال می‌کردند او کجاست؟ خب. او در ماشین در پارکینگ بود و داشت چرت می‌زد! یک نفر به شیشه ماشین کوبید و از او پرسید می‌توانی به زمین بیایی؟ او از ماشین خارج شد و به زمین مسابقه رفت و ۵ گل زد و بیرون آمد. همین. باورنکردنی بود. او در یک سطح متفاوت قرار دارد.

1101