شرط گل گهر برای دادن بازیکن به پرسپولیس تکذیب شد

شرط گل گهر برای دادن بازیکن به پرسپولیس تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه پرسپولیس که این روزها تلاش می‌کند بدون سر و صدا بازیکنان مدنظر کادرفنی را به خدمت بگیرد، حالا با شرایط سنگین تیم‌هایی که بازیکنان لیست یحیی در آن حضور دارند مواجه‌ شده اند.

به گزارش فوتبالی، قرمزها به‌دنبال راهکاری هستند که از این شرایط خارج شده و بتواند با جذب گزینه های کادرفنی، به کار خود در نقل و انتقالات زمستانی خاتمه داده و رضایت کادرفنی و هواداران این باشگاه را فراهم کند.

در حالی که یکی از اولوویت های یحیی گل محمدی جذب مدافع میانی و تقویت خط دفاع این تیم است اما دیروز خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که گفته می شد باشگاه پرسپولیس برای جذب علیرضا ابراهیمی و علیرضا آرتا از گل‌گهرسیرجان مکاتبه کرده است و در پاسخ گل گهری ها با جدایی آرتا مخالفت کرده و برای انتقال علیرضا ابراهیمی به پرسپولیس در قبال امید عالیشاه و مهدی شیری را برای صدور رضایت نامه او درخواست کرده اند.

پیگیری ها نشان می دهد باشگاه گل گهر سیرجان هنوز پاسخی به درخواست قرمزها نداده اند و اسامی که در فضای مجازی به عنوان شروط باشگاه گل گهر برای انتقال ابراهیمی به پرسپولیس منتشر شده است صحت ندارد.

7655