دلیل جدایی مشاور حقوقی پرسپولیس؛ اختلافات مدیریتی

دلیل جدایی مشاور حقوقی پرسپولیس؛ اختلافات مدیریتی

پایگاه خبری فوتبالی-باشگاه پرسپولیس در حالی معاون حقوقی جدید این باشگاه را معرفی کرد که همچنان دلایل جدایی مشاور حقوقی سابق این باشگاه از سوی مدیران پرسپولیس اعلام نشد.

به گزارش فوتبالی،امیرساعد وکیل از زمان حضور مهدی رسول‌پناه در باشگاه اداره برخی از پرونده‌ها را به عنوان مشاور برعهده گرفت و همکاری خود را با باشگاه پرسپولیس آغاز کرد. بعد از تغییر و تحولات در باشگاه و حضور جعفر سمیعی در سمت مدیرعاملی باشگاه خیلی‌ها تصورشان بر این بود که باید شاهد زیر و رو شدن باشگاه و تغییر معاونان آن باشیم، اما این اتفاق رخ نداد و به غیر از رضا یلوه که در پست معانت اقتصادی باشگاه فعالیت می‌کرد و از این کار برکنار شد، تغییر دیگری در بدنه باشگاه رخ نداد و حالا استعفای امیر ساعد وکیل دومین تغییر در باشگاه از زمان حضور سمیعی در این سمت است.

در این‌باره شنیده می‌شود اختلافات امیر ساعد وکیل با ابراهیم شکوری سخنگو و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس بر سر برخی سخنان او در رسانه ها درباره پرونده هایی که در جریان دارند ایجاد کند، مانند پرونده شکایت النصر و عیسی آل کثیر و دخالت های گاه و بیگاه برخی مدیران در امور حقوقی یکی از دلایل قطع همکاری امیر ساعد وکیل با مدیران باشگاه پرسپولیس بود.

در این زمینه شنیده می شود حضور مجید صدری که در باشگاه پرسپولیس در سمت ریاست هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس و اصرار های او بر فسخ قرارداد با کارگزار باشگاه که می توانست قرمزها را وارد چالش حقوقی جدیدی کند یکی دیگر از اختلافات مشاور حقوقی پرسپولیس با مدیران این باشگاه بود.

در حالی که بسیاری معتقد بودند دلیل جدایی امیر ساعد وکیل از پرسپولیس به اولتیماتوم او برای تعیین تکلیف مطالبات خود و همکارانش و همچنین نارضایتی مدیران باشگاه از روند نتیجه گیری پرونده های این باشگاه در محاکم بین المللی بر می گردد اما دلیل اصلی جدایی او اختلاف با ابراهیم شکوری و مجید صدری ریاست هیات مدیره این باشگاه بوده است.

7655