شرایط باشگاه پرسپولیس انتقال حسین پور و برزگر را سخت کرد

شرایط باشگاه پرسپولیس انتقال حسین پور و برزگر را سخت کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه پرسپولیس برای انتقال بازیکنان خود به تیم های خواهان آنها شروط جدیدی گذاشتند.

به گزارش فوتبالی، بعد از اینکه مشخص شد قرمزها قرار است در نقل و انتقالات زمستانی چند بازیکن را به خدمت بگیرند، اخباری هم مبنی‌بر جدایی چند بازیکن این تیم شنیده شد. سعید حسین‌پور و آریا برزگر بازیکنان جوان قرمزها که فرصت زیادی برای حضور در ترکیب تیم پیدا نکرده بودند، برای اینکه بتوانند در تیمی بازی کنند این درخواست را به کادرفنی و باشگاه ارائه دادند.

باشگاه پرسپولیس هم به این نفرات اعلام کرد که تنها می‌توانند به‌صورت قرضی در تیم دیگری به میدان بروند و حالا ظاهرا شرایطی که مدیران باشگاه پرسپولیس برای این انتقال درنظر گرفته‌اند، حضور آنها را در تیم‌های دیگر با مشکل مواجه کرده است.

اولین شرط مدیران پرسپولیس برای این 2 بازیکن جوان این است که قراردادشان را به مدت یک‌فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کنند تا این جدایی مقطعی به‌نوعی جبران شود.

شرط دوم پرسپولیسی‌ها برای تیم‌های خواهان است که ظاهرا به این تیم‌ها اعلام شده که تنها درصورتی رضایتنامه بازیکنان جوان را صادر می‌کنند که در قراردادشان شرط بازی هم وجود داشته باشد تا با این اتفاق بازیکنان بتوانند میدان‌دیده شوند و با تجربه بیشتری به جمع  قرمزها بازگردند. این 2 شرط باعث‌شده که انتقال این بازیکنان تا حد زیادی با مشکل مواجه شود.

باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه های خواهان این دو بازیکن که کم هم نیستند با شروط مدیران باشگاه پرسپولیس موافقت می کنند یا خیر.

7655