پرونده بودیمیر بالاخره بسته شد؟

پرونده بودیمیر بالاخره بسته شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس موفق شد مطالبات مهاجم کروات خود را پرداخت کند تا در آستانه باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی قرار داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، مدیران باشگاه پرسپولیس سود سالانه طلب ماريو بوديمير را هم واريز کردند تا یکی دیگر از پرونده های حقوقی قرمزها در فیفا بسته شود. 

ماریو بودیمیر، مهاجم کروات اسبق پرسپولیس که بعد از نیم فصل حضور در این تیم و ثبت تنها یک گل در لیگ قهرمانان آسیا و یک گل در بازی آخر لیگ برابر پارس جنوبی که منجر به قهرمانی این تیم در فصل هجدهم شده بود، در زمان مدیریت ایرج عرب از جمع قرمزها جدا شده بود، بابت مطالبات خود به فیفا شکایت کرد و پرونده‌ای علیه باشگاه پرسپولیس  باز کرد.

چندی پیش فیفا با اعلام حکم مربوط به این پرونده، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی را بست و باز شدن آن منوط به پرداخت کامل مطالبات 500هزار دلاری این مهاجم کروات شد.

باشگاه پرسپوليس پس از پرداخت ۴۷۵ هزار يورو به عنوان اصل پول طلب ماريو بوديمير روز گذشته مبلغي حدود ۳۲ هزار يورو هم به عنوان پنج درصد سود سالانه اين مبلغ از طريق حساب ارزي اين بازيکن واريز کرد. قرار است اين سود در يکي دو روز آتي به حساب بوديمير بنشيند تا آخرين مرحله از پرداخت طلب اين مهاجم کروات هم سپري شود.

پس از تاييد دريافت اين مبلغ از سوي وکيل بوديمير بايد وي اين موضوع با به فيفا اطلاع بدهد تا پنجره نقل و انتقالاتي پرسپوليس باز شود.

مجید صدری، رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این زمینه گفته: مطالبات بودیمیر به طور کامل پرداخت شده و تنها منتظر دریافت تاییدیه این پرداخت از سوی این بازیکن و وکیلش هستیم. ما این پول را پرداخت کردیم و جای نگرانی نیست. این پول پرداخت شده و پنجره نقل و انتقالاتی در زمان مشخص باز خواهد شد.

7655