اعلام آخرین وضعیت مدافع تیم ملی ایران و تمدید قرارداد با ترابزون

اعلام آخرین وضعیت مدافع تیم ملی ایران و تمدید قرارداد با ترابزون

پایگاه خبری فوتبالی- سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم فوتبال ترابزون ترکیه از چند تیم دیگر پیشنهاد دارد ولی طبق ادعای یک روزنامه ترکیه‌ای، عجله ای برای تصمیم گیری ندارد.

به گزارش فوتبالی، روزنامه «gazetedamga» در گزارشی آخرین وضعیت سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم فوتبال ترابزون اسپور ترکیه را تشریح کرد.
این روزنامه با اشاره به پیشنهادات زیاد مجید حسینی اعلام کرد که وی بعد از مصدومیت و فرم بد، بازگشت بسیار عالی داشت: «در غیاب ویتور هوگو، حسینی تقریباً عملکرد بی نقصی داشت. عبدالله آوچی (سرمربی ترابوزان) اجازه جدایی به شاگرد خود که درخواست جدایی کرده بود، نداد. اکنون فصل در حال اتمام است و ممکن است اوضاع برای حسینی تغییر کند چرا که از تیم‌های زیادی پیشنهاد دارد. ترابزون تلاش می‌کند این بازیکن را حفظ کند. مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکن ایرانی جلوتر کشیده شد. یک هفته پیش جلسه‌ای با وی برگزار و پیشنهادات ارائه شد. حسینی که در لیست بسیاری از باشگاه‌های اروپایی مثل سمپدوریا، المپیاکوس، اندرلخت و شارلوا و به ویژه تیمی از سوپر لیگ است، فعلاً عجله‌ای ندارد. در ضمن، رقم پیشنهادی بالاتر از دستمزد فعلی است.»

روزنامه ترکیه‌ای با تمجید از شخصیت و منش حسینی از احتمال جدایی این مدافع برای حفظ جایگاهش در تیم ملی ایران خبر داد و تاکید کرد مدیریت باشگاه ترابزون آزمون سختی خواهد داشت.

6641