توخل پس از برد: نگذاشتیم اتلتیکو مادرید نفس بکشد!

توخل پس از برد: نگذاشتیم اتلتیکو مادرید نفس بکشد!

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی آبی پوشان لندنی که شب گذشته توانستند با نتیجه ۱-۰ اتلتیکو مادرید را شکست دهند درباره تاکتیک تدافعی مادریدی‌ها و تلاش شاگردانش صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، توماس توخل در گفت و گوی پس از بازی خود به شبکه بی تی اسپورت گفته: نتیجه فوق‌العاده‌ای به دست آوردیم و گلی فوق العاده به ثمر رساندیم. کاملا شایسته آن بودیم. می‌خواستیم در نیمه زمینه حریف توپ را داشته باشیم و هیچ وقت تمرکزمان را از دست ندهیم. نمی‌خواهستیم اشتباهات آسان انجام دهیم و همیشه باید مقابل ضد حملات حریف آگاهانه رفتار می‌کردیم. نمایش‌مان بسیار منظم بود که در آن سخت کوشی و تلاش وجود داشت.

توخل در ادامه گفت: می‌دانستیم اتلتیکو می‌خواهید با دفاعی سرسخت بازی کند. به بازیکنان گفتم اگر چنین مسئله‌ای رخ داد یعنی کیفیت ما نشان داده می‌شود و باید احترام بگذاریم. می‌خواستیم در زمین آن‌ها شجاع باشیم. می‌دانستیم آن‌ها آماده‌اند تا با ۸ بازیکن در محوطه جریمه ما را آزار بدهند و سختی را افزایش دهند. این چیزی است که در آن استاد هستند. به آن‌ها اجازه ندادیم نفس بکشند یا از ضد حملات استفاده کنند. ما با این نتیجه پاداش بزرگی گرفتیم. این یکی از سخت‌ترین چالش‌‌ها بود که بتوانیم دفاع اتلتیکو را از هم باز کنیم.

1101