صحنه‌ای که سوژه شد؛ سیمئونه با هر 10 نفر دفاع می‌کرد!

صحنه‌ای که سوژه شد؛ سیمئونه با هر 10 نفر دفاع می‌کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید در دور رفت بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه‌ی یک بر صفر مغلوب چلسی شد و نتوانست کار خاصی در این بازی انجام دهد. تک گل چلسی را اولیویه ژیرو روی یک ضربه‌ی برگردان تماشایی به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، اما در شروع بازی و همان دقایق ابتدایی کار به نظر می‌رسید که دیگو سیمئونه به شدت محافظه کارانه و تدافعی بازی می‌کند چرا که روی یک صحنه که در شبکه‌های اجتماعی و برخی از رسانه‌ها هم سوژه شد، مشخص است که اتلتیکو مادرید با هر ده نفر درون زمینی خودی و در واقع در موقعیتی پشت توپ قرار دارند و در حال دفاع هستند. دیگو سیمئونه در این بازی به شدت تدافعی عمل کرد که این مسئله می‌تواند موج انتقادات را علیه او گسترده کند و باعث شود که رسانه‌های اسپانیایی بابت تاکتیکی که مقابل چلسی به کار گرفته او را تحت فشار بگذارند تا در بازی برگشت از شیوه‌ی بهتری استفاده کند.

به نظر می‌رسد که اوضاع برای اتلتیکو مادرید قدری مشکل شده است چرا که این تیم در لالیگا هم امتیاز داد و اکنون در لیگ قهرمانان اروپا هم نتوانست بازی خوبی ارائه دهد و باید دید که عملکرد شاگردان سیمئونه در ادامه مسیر به چه شکل خواهد بود.

1470