لواندوفسکی در دسته فرازمینی ها؛ از رائول عبور کرد

لواندوفسکی در دسته فرازمینی ها؛ از رائول عبور کرد

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ حالا به یک اسطوره در چمپیونزلیگ تبدیل شده است. مهاجم لهستانی مقابل لاتزیو با گلزنی به 72 گل در لیگ قهرمانان اروپا رسید و از رائول به عنوان سومین گلزن برتر تاریخ مسابقات عبور کرد و حالا فقط دوفرازمینی یعنی رونالدو با 134 گل و مسی با 119 گل بالاتر از او هستند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم بایرن مونیخ 55 گل با پیراهن باواریایی ها و 17 گل با تیم سابقش دورتموند زده است. اولین گلش در لیگ قهرمانان اروپا را تقریبا یک دهه پیش یعنی در 19 اکتبر 2011 در مقابل المپیاکوس به ثمر رساند.

پس از این سه بازیکن، رائول گونزالس با گلهایش در رائول و شالکه یعنی 71 گل قرار دارد. از میان بازیکنانی که هنوز فعال هستند کریم بنزما با 69 گل جدی ترین تعقیب کننده برای لواندوفسکی است. کریم البته فعلا مصدوم است و فردا شب در مقابل آتالانتا بازی نخواهد کرد. فن نیستلروی با 56 ، آنری با 50 ، دی استفانو با 49 ، ایبراهیموویچ و شوچنکو با 48 گل رده بندی ده گلزن برتر تاریخ جام باشگاه های اروپا را تکمیل می کنند.به هر صورت همین که به جز رونالدو و مسی هیچ بازیکن دیگری بیشتر از لواندوفسکی در اروپا گل نزده توانایی های این مهاجم لهستانی را به اثبات می رساند.

4125