حضور رونالدو در تیزر مستند پشت صحنه اتفاقات رختکن یوونتوس

حضور رونالدو در تیزر مستند پشت صحنه اتفاقات رختکن یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - شبکه اینترنتی آمازون در سالهای اخیر با مستندهای فوتبالی خود که مربوط به اتفاقات پشت صحنه تیم هاست، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. بسیاری از فوتبالدوستان سالها با کنجکاوی می خواستند بدانند که چه اتفاقی در تونل ها، رختکن ها و زمین های تمرینی بهترین باشگاه های دنیا رخ می دهد و مستندهای آمازون تحت عنوان "همه یا هیچ" که به سریال تبدیل شده بسیاری از این پشت پرده ها را افشا می کند.

به گزارش فوتبالی، آمازون این پروژه را با اتفاقات فصل 18-2017 در منچسترسیتی آغاز کرد و نشان داد که تیم پپ گواردیولا چگونه توانست به رکورد شگفت انگیز ص امتیاز برسد. بعد از آن نوبت فصل 20-2019 در تاتنهام بود که با اخراج پوچتینو و حضور مورینیو روی نیمکت همراه شد.در هر دو مستند، هواداران توانستند که به تاکتیک های تیمی، سخنرانی های درون رختکن و حس و حال بازیکنان دست پیدا کنند. حالا آمازون تصمیم گرفته است که مستندی را در مورد باشگاه یوونتوس و اتفاقات تیم تورینی در فصل 21-2020 با هدایت آندره آ پیرلو و درخشش کریستیانو رونالدو بسازد.  

آمازون به تازگی اولین تیزر از مستند سریالی خود را منتشر کرده است که تصاویر جالبی به چشم می خورد، از ابراز خشم رونالدو در رختکن تا آرتور که مجبور می شود برای هم تیمی هایش ترانه بخواند. البته دوربین های شبکه آمازون همچنان تا پایان فصل به همراه تیم تورینی خواهند بود و مستند را آماده خواهند کرد.

4125