عکس/ بازی جالب پسر رونالدو؛ خانه‌داری و اتوکشی!

عکس/ بازی جالب پسر رونالدو؛ خانه‌داری و اتوکشی!

پایگاه خبری فوتبالی - در جدید ترین تصاویری که نامزد کریستیانو رونالدو از بچه‌هایش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است، آن‌ها مشغول انجام بازی های مختلف و کار های متفاوتی هستند. کریستیانو رونالدو در حال حاضر 4 بچه شامل 2 پسر و 2 دختر دارد و که جورجینا رودریگز از آن‌ها مراقبت و نگهداری می‌کند.

به گزارش فوتبالی، اما نکته‌ی جالبی که در این تصویری که نامزد کریستیانو رونالدو منتشر کرده وجود دارد این است که ماتئو، پسر کوچک‌تر کریستیانو رونالدو در آن پا به پای خواهرش بازی های جالب و متفاوتی انجام می‌دهد که این بازی‌ها خانه‌داری و اتوکشی لباس هاست و در واقع بدین ترتیب با خواهر خود همبازی شده و کار های خانه و خانه‌داری را به شکل بازی و با استفاده از اسباب‌بازی هایی که دارند انجام می‌دهد.

چند ماه پیش جورجینا رودریگز گفته بود از اینکه خودش از بچه‌ها مراقبت و نگهداری می‌کند و وظیفه‌ی تربیت آن‌ها برعهده‌ی اوست خوشحال بوده و به حواشی که اطرافش وجود دارد بی تفاوت است. اکنون او در این مدت نشان داده که واقعا در حال انجام وظیفه‌ی تربیت فرزندان و مراقبت از آن‌هاست چرا که هر از گاهی تصاویری را از بچه ها در حالی که مشغول بازی هستند و در خودش هم با آن‌ها مشغول است، منتشر می‌کند.

1470