مجدمی در گفت و گو با فوتبالی: از هواداران صنعت نفت رخصت می گیرم

مجدمی در گفت و گو با فوتبالی: از هواداران صنعت نفت رخصت می گیرم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن پیکان از عملکرد خود دفاع می کند و می گوید هرکس می خواهد می تواند کارنامه او را بررسی کند.

به گزارش فوتبالی، مسلم مجدمی که به مدت یک هفته است با پیکان تمرین می‌کند و جز اولین خرید های این تیم در فصل نقل و انتقالات بود در خصوص جو این تیم به خبرنگار ما گفت: کادرفنی و بچه های خیلی خوبی داریم و شرایط خوب است. قبل از فصل پیکان بازیکنان زیادی از دست داده بود انشالله بتوانیم که با هماهنگی بیشتر به پیشرفت تیم در نیم فصل دوم کمک کنیم.

این بازیکن در مورد انتقادی که یکی از سایتها به عملکردش در لیگ قطر کرده بود ادامه داد: من نمی‌دانم سایت‌هایی که چنین خبرهایی را می‌نویسند از کجا این مطالب را می‌آورند و اصلا برایم مهم نیست که چه کسی بوده و دنبال چه می گشته، هر کسی می‌خواهد می‌تواند آمار بگیرد و من خودم شماره مسئولان المعیذر را می‌دهم تا هر کسی دوست داشت کارنامه ام را بررسی کند و با این موضوع مشکلی ندارم.

مجدمی در پایان در مورد این که در اولین بازی نیم فصل دوم مقابل تیم سابقش صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد افزود: واقعاً از نظر روحی روانی برای من بازی سختی است اما به پیکان تعهد دارم و ما حرفه‌ای هستیم و ممکن است هر سال در یک تیم بازی کنیم. برای من صنعت نفت آبادان همیشه پر از خاطرات خوب بوده و علاقه خاصی به آن تیم دارم و باید از هوادارانش رخصت بگیرم. اگر بازی کردم با تمام تلاشم این کار را می‌کنم تا بتوانیم نتیجه بسیار خوبی را برای پیکان رقم بزنیم.

1122