مشکل رای دادن شهناز یاری و فرزانه توسلی در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حل شد

مشکل رای دادن شهناز یاری و فرزانه توسلی در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حل شد

پایگاه خبری فوتبالی- در چند روز گذشته برخی خبرها حاکی از آن بود که شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال و فرزانه توسلی، کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان برای فرم دادن و حتی رای دادن در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال مشکلاتی داشته اند اما پیگیریها نشان می دهد که این مشکلات حل شده است.

به گزارش فوتبالی، پس از تایید اساسنامه‌ای که باعث تغییر در اعضای مجمع و تعداد رای دهندگان در مجمع فدراسیون فوتبال شد حالا 89 نفر عضو قانونی مجمع خواهند بود اما اعلام شده 87 نفر می‌توانند با آرای خود، رییس و اعضای هیئت رییسه را انتخاب کنند. انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و انتخاب اعضای هیات رییسه 10 اسفندماه برگزار شود و طبق آخرین اصلاحات انجام شده، مجمع فدراسیون فوتبال قرار است با حضور 87 عضو برگزار شود که 10 عضو آن سرمربی و کاپیتان های تیم های ملی در فهرست اعضای مجمع قرار گرفته است. براساس آنچه در اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال آمده است وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال آقایان (به علت ایرانی نبودن اسکوچیچ، دستیار ایرانی تیم ملی جایگزین او شد)  و احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال آقایان و اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال، عباسم هاشم‌پور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی آقایان و محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی آقایان، مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان و زهرا قنبری کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان، شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان و فرزانه توسلی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان در انتخابات پیش‌روی ریاست فدراسیون فوتبال حق رأی دارند. اما نکته جالب این‌که جز این 10 عضو موثر در مجمع فدراسیون فوتبال، دو جایگاه برای سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان هم در اساسنامه دیده شده است اما این اتفاق در حالی رخ داده که ایران هنوز در عرصه ملی فوتبال ساحلی بانوان تیمی ندارد و در واقع این دو عضو مجمع وجود خارجی ندارند که در انتخابات شرکت کنند و به همین دلیل است که مجمع به جای 89 نفر، 87 نفر است. 

چند وقت پیش خبری آمد مبنی بر اینکه اینکه شهناز یاری سرمربی و فرزانه توسلی سرمربی تیم ملی فوتسال نام کاربری و رمز عبور برای دادن فرم به کاندیداها نداشته اند و حتی ممکن بود نتوانند حق رای در انتخابات داشته باشند اما ظاهرا مشکل حل شده و شهناری یاری در گفت و گو با فوتبالی خبر داد که یوزر نیم و پسورد را با دستور بهاروند دریافت کرده ایم.

او البته درباره دلیل این اتفاق گفت که ظاهرا در چینش اعضای مجمع در تیم ملی فوتسال بانوان و کاپیتان این تیم اختلاف هایی بین مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال وجود داشت که در نهایت مشکل حل شد و هم او و هم فرزانه توسلی، نام کاربری و رمز عبور را دریافت کرده اند تا در مجمع 10 اسفند ماه حق رای داشته باشند و دیگر مجمع 85 نفره نشود و با 87 نفر تشکیل شود.

باید دید روز مجمع، چند نفر به سالن اجلاس سران خواهند آمد و آیا مجمع با 87 نفر برگزار می شود یا اینکه تعداد کمتر از 87 می شود و مجمع غایبانی خواهد داشت.

7655