رونمایی نیمار از طرح بسیار زیبای دیوار سالن بسکتبال خانه‌اش

رونمایی نیمار از طرح بسیار زیبای دیوار سالن بسکتبال خانه‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار روز سه شنبه در صفحه اینستاگرامش تصویری از طراحی جدید دیوار زمین بسکتبال منزل خود منتشر کرد. بازیکن برزیلی بارها گفته است که شیفته بسکتبال است و حالا چهره برخی از اسطوره های این رشته را به شکلی زیبا روی منزل خود دارد و هر چند که مکان این سالن بسکتبال مشخص نشده اما به نظر می رسد که در خانه شخصی وی در برزیل باشد.

به گزارش فوتبالیف کارلوس ادواردو فرناندز ملقب به "کبرا" ، دوست نزدیک نیمار است که این طرح را آماده کرده است. کبرا 45 ساله متخصص نقاشی روی دیوار است که در حوممه سائوپائولو متولد شده و از سال 2007 به لطف پروژ] "دیوار خاطرات" در شهرش به شهرت رسیده است. از آن زمان طرح های زیبایی با چهره های آنا فرانک، گاندی و آلبرت انیشتین را طراحی کرده و از طرفی بزرگتریین گرافیتی دنیا را برای مسابقات المپیک ریو 2016 آماده کرد.

نیمار یکی از بزرگترین مشتریان این طراح است که این بار از او خواست تا دیوار سالن بسکتبالش را نقاشی کند. در این تصویر چهره جوان و خندان مایکل جردن سرشناس ترین بسکتبالیست تاریخ دیده می شود. لبران جیمز و کوبی برایانت نیز در مرکز تصویر هستند در حالی که استفن کری و دریموند گرین کمی تدیرتر دیده می شوند. نیمار با دو تای آخری رابطه گرمی دارد. اسکاتی پیپن و جیمی بوتلر نیز در این دیوار دیده می شوند.

4125