پرسپولیس برای شهرخودرو مدرک رو می کند

پرسپولیس برای شهرخودرو مدرک رو می کند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کردند مدارکی دارند که ثابت می کند بدهی آنها به باشگاه شهرخودرو کمتر از عددی است که آنها بیان کرده اند.

به گزارش فوتبالی، اخیرا باشگاه شهرخودرو با تاکید بر حکم کمیته تعیین وضعیت و انتشار چند بیانیه از سوی مدیر رسانه ای این تیم اعلام کردند پرسپولیس محکوم شده و باید خیلی‌زود این مبلغ از سوی آنها پرداخت شود و در غیر این صورت این موضوع به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا کشیده می‌شود و دردسرهای بعدی را برای قرمزها به‌همراه دارد. 

با اینکه در حکم کمیته تعیین وضعیت بدهی پرسپولیسی‌ها به شهرخودرو حدود 8 میلیارد اعلام شده، حالا شهرخودرویی‌ها  از مبلغی بالاتر از اینها صحبت و ادعا می‌کنند که این بدهی بیشتر از 8 میلیارد است که این موضوع تعجب پرسپولیسی‌ها را به‌همراه داشته است.

مدیران باشگاه پرسپولیس معتقدند که بدهی‌شان به باشگاه مشهدی به‌مراتب پایین‌تر از این حرف‌هاست و مدیران شهرخودرو می‌خواهند با شلوغ‌کاری در رسانه ها و فضای مجازی هرچه زودتر به پول‌شان برسند.

گفته می شود پرسپولیسی‌ها به همین مبلغ 8 میلیارد هم معترض هستند و قصد دارند در کمیته استیناف مدارکی را ارائه کنند که ثابت کند بدهی‌شان به باشگاه مشهدی کمتر است. آنها معتقدند در زمان انصاری‌فرد مبلغی در حدود یک و نیم میلیارد تومان از بابت رضایتنامه گل‌محمدی که کلا 6میلیارد بوده، پرداخت شده است و طرح رقم‌های 8 میلیارد و یا بیشتر اصلا درست نیست.

7655