عکس؛ نگاه‌های بامزه مسی به دمبله در تمرینات بارسلونا

عکس؛ نگاه‌های بامزه مسی به دمبله در تمرینات بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این فصل از رقابت‌ها عملکرد چندان جالبی نداشته است. آن‌ها در آستانه‌ی حذف از کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته‌اند و شانس چندانی هم برای قهرمانی در لالیگا ندارند چرا که نشان داده‌اند که هر گاه رقبای آن‌ها دچار لغزش می‌شوند، بارسا هم دچار لغزش می‌شود و قصد کاهش اختلاف امتیاز را ندارد!

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در تابستان گذشته قصد جدایی از بارسلونا را داشت اما در نهایت در این باشگاه ماندگار شد ولی هنوز قراردادش را تمدید نکرده است و ممکن است که در تابستان آینده از جمع آبی و اناری پوشان جدا شود. البته یکی از دلایل اصلی لیونل مسی برای جدایی این بود که باشگاه بازیکنانی که رابطه‌ای صمیمانه با مسی داشتند را کنار گذاشت. یکی از بازیکنان لوئیس سوارز بود که اخیرا هم گفته است که جدایی از بارسلونا توام با احترام نبود.

در یکی از تصاویر جالبی که از تمرینات امروز بارسلونا به ثبت رسیده است، لیونل مسی با استایلی جالب با عثمان دمبله مشغول گفتگوست و نگاه های جالب و بامزه‌ای به او می‌اندازد. در این تصاویر دقیقا مشخص نیست که دمبله در حال تعریف نکته‌ای بامزه است یا دارد درمورد تاکتیک ها صحبت می‌کند اما چیزی که مشخص است این است که او نگاه‌ها و توجه بامزه مسی را به همراه داشته است!

1470