عکس؛ دختر و پسر بامزه ژاوی در لباس بارسلونا

عکس؛ دختر و پسر بامزه ژاوی در لباس بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز، سرمربی کنونی باشگاه السد قطر، که اسطوره بارسلونا به حساب می‌آید، به تازگی در شبکه‌های اجتماعی خود تصاویری را از دختر و پسر خود، آسیا و دان منتشر کرده است که در این تصویر که به نظر می‌رسد مربوط به جشنی به اسم جشن روز بین‌المللی است، بچه‌های ژاوی لباس این فصل بارسلونا را بر تن دارند.

به گزارش فوتبالی، شایعات زیادی پیرامون ژاوی وجود دارد که او در تابستان آینده قرار است سرمربی جدید بارسلونا شده و جای رونالد کومان را بگیرد البته ژاوی هرناندز هم همواره صحبت های ضد و نقیضی در این باره کرده است و هنوز دقیقا مشخص نیست که چه اتفاقی خواهد افتاد و همه چیز در مورد این قضیه پس از برگزاری انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا و با سر رسیدن تابستان مشخص خواهد شد. ژاوی تصویری را از بچه هایش منتشر کرده که آن‌ها لباس باشگاه بارسلونا را بر تن کرده‌اند.

ژاوی سال‌ها در خط هافبک بارسلونا توپ می‌زد و تبدیل به اسطوره این تیم شده بود. او در سال 2015 پس از حدود 17 سال بازی در تیم اول بارسلونا راهی السد قطر شد و تا سال 2019 در این باشگاه قطری توپ می‌زد. ژاوی پس از پایان دوران فوتبالش به مربیگری روی آورد و تبدیل به سرمربی باشگاه السد قطر شد و به طور کامل به قطر نقل مکان کرد.

1470